Експертна оцінка
земельних ділянок

Для фізичних та юридичних осіб
Найчастіше до оцінювача землі звертаються у разі проведення нотаріальних дій (купівля-продаж нерухомості, дарування, оформлення у спадщину тощо).

Вважається, що нерухомим майном називають будівлю на ділянці. Насправді ж, нерухомість – це земля в першу чергу, незалежно від того, є на цій земельній ділянці поліпшення як будівлі чи ні.

При здійсненні продажу чи дарування нотаріус вимагатиме у Вас два правовстановлюючі документи: перший – по землі, другий – по будинку. Пов’язано це з тим, що на будівлю і на земельну ділянку правовстановлюючі документи оформляються окремо один від одного (два абсолютно різних документа).

З якою метою замовляють оцінку фізичні особи:

  • угоди (договору купівлі-продажу, дарування, міни тощо);
  • при оформленні цивільно-правових договорів (договір довічного утримання);
  • оформлення спадщини (і за стандартною процедурою і через рішення суду);
  • для судових розглядів (майнові суперечки, сплата судового збору);
  • передача земельної ділянки під заставу.

Документи необхідні для замовлення:

  1. право власності (свідоцтво про право власності, державний акт на земельну ділянку, договір купівлі-продажу або договір дарування, рішення суду тощо);
  2. витяг із ДЗК про присвоєний кадастровий номер (обов’язково у разі якщо основний правовстановлюючий документ – державний акт старого зразка);
  3. паспорт та код ІПН власника;
  4. інші додаткові документи (за наявності): договори оренди, обмеження дільниці тощо.

Працюючи з юридичними особами під час проведення експертної оцінки існує низка особливостей.

Особливість полягає у тому, що параметри таких ділянок дуже специфічні: цільове призначення під комерцію, унікальні невеликі ділянки під багатоповерхову житлову забудову тощо.

З якою метою замовляють оцінку юридичної особи:

  • угоди (договори купівлі-продажу, дарування тощо);
  • під час оформлення цивільно-правових договорів (договір оренди);
  • для судових розглядів (майнові суперечки, сплата судового збору);
  • передача земельної ділянки у заставу; визначення вартості землі та права користування в бухгалтерському обліку (така необхідність виникає у державних установ);
  • реорганізація, банкрутство чи ліквідація підприємства;
  • формування статутного фонду підприємства.

Необхідні документи для оформлення замовлення:

  1. право власності на земельну ділянку;
  2. реєстраційні документи на підприємство-замовника.

Під час проведення оцінки вартості земельної ділянки, що знаходиться у користуванні державного підприємства, пакет документів визначається індивідуально.

Які критерії та фактори впливають на вартість землі:

  • місце розташування (розташування в зоні транспортної доступності, близькість чи віддаленість від інфраструктури населеного пункту);
  • правовий режим земельної ділянки (категорія землі);
  • наявність інженерних комунікацій;
  • технічні характеристики (розмір та конфігурація);
  • умови продажу (вільний або терміновий продаж).

Вартість послуг з оцінки землі, що необхідна для суду або для нестандартних земельних ділянок (великою площею або під комерційне призначення) визначається в кожному випадку індивідуально.

А також

Експертна оцінка нерухомості

Оцінити можна все, що має ціну та цінність. Найбільш поширеними послугами є оцінка вартості нерухомості (будинків, квартир, гаражів тощо). Експертна оцінка майна може бути відправною точкою для розмови про угоду (купівлю-продаж об’єкта), своєрідною офіційною декларацією певної рівноважної ціни.

Зрозуміло, сума об’єкта, яку він буде продано, у результаті визначиться у процесі переговорів, але, погодьтеся, завжди від чогось потрібно відштовхуватися.

Ми пропонуємо проведення процедур визначення ринкової вартості майже всіх видів майна (не займаємося лише антикваріатом та предметами культурної цінності, оскільки це, як кажуть, окрема історія).

Наш звіт про оцінку є офіційним документом, що підтверджує ціну Вашого об’єкту.

З якою метою замовляють оцінку нерухомості:

  • угоди (договори купівлі-продажу, дарування);
  • при оформленні цивільно-правових договорів (договір довічного утримання);
  • оформлення спадщини (і за стандартною процедурою і через рішення суду);
  • для судових розглядів (майнові суперечки , сплата судового збору).

Документи які необхідні замовлення:

  1. право власності (свідоцтво про право власності, договір міни, договір купівлі-продажу чи договір дарування, рішення суду);
  2. технічний паспорт об’єкта;
  3. паспорт та код ІПН власника.

Вартість виготовлення експертної оцінки нерухомості для дарування чи продажу від 450 грн.

Схожі послуги